Nástroje

Gravírování laserem do dřeva, skla a plastu Zámečnictví Pečený Liberec

Zde se nacházíte: Home » Obchodní podmínky
Středa, 16 Srp 2017
header

Obchodní podmínky

Dodavatel:

  • Zámečnictví Pečený s.r.o.
  • Ul. 5. Května 33/18
  • 460 01 Liberec
  • CZ
  • IČ: 46711678
  • DIČ: CZ46711678
  • číslo bankovního účtu: 991505359/0800
  • zápis v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 2562
  • tel./fax: +420 485 105 723
  • mobil: +420 603 382 450
  • mobil: +420 736 687 386
  • email: gravirovani@zamecnictvi-peceny.cz

(dále jen „dodavatel“)

I. Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího – společnosti ZÁMEČNICTVÍ PEČENÝ s. r. o. se sídlem ul. 5. Května 33/18, 460 01 Liberec, IČ: 46711678, DIČ: CZ46711678.

II. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce, jehož popis, funkce, technické údaje a parametry jsou uvedeny přímo ve smlouvě. Všechny informace jsou uváděny dle aktuálních dostupných údajů od dodavatelů či jiných smluvních subjektů. Ačkoli se vždy snažíme tyto informace ověřovat z více zdrojů a provádíme jejich kontrolu, tak nelze jejich nepřesnost zcela vyloučit a pro takový případ prodávající dostojí svým povinnostem vyplývajících ze zákona dodatečnou nápravou informačních povinností, jakmile se o nich dozví. Kupující má právo si před objednáním zboží položit emailem dotaz pro případné ověření těchto údajů. Obrázky u výrobků mohou být jen ilustrační (např. rozdíl v barevném provedení či obsahu setu více výrobků – v takovém případě je rozhodující popis výrobku, kde je barva či obsah setu výrobků detailně popsán).

III. Objednání zboží a uzavření smlouvy

Seznam zboží na stránkách www.svet-gravirovani.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu a dalších poplatků jsou uvedeny níže. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

IV. Zrušení objednávky

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká potvrzením objednávky prodávajícím dnem jejího doručení kupujícímu. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo podmínit plnění nebo úhradou finanční zálohy kupujícím a stanovení lhůty pro úhradu takové zálohy. Při uzavírání kupní smlouvy za použití elektronických prostředků musí potvrzení objednávky obsahovat veškeré zákonem předepsané údaje (srov. ust. § 53, odst. 3 a § 53a občanského zákoníku). Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky – množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti a podobně, žádat kupujícího o autorizaci objednávky a ověření údajů v ní obsažených vhodným způsobem jako například písemně nebo telefonicky. Prodávající je oprávněn nepřihlížet k objednávce, jejíž autorizaci požadovaným způsobem kupující odmítne provést. Prodávající si také vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě chyby při typování ceny. Případné storno objednávky lze provést emailem či telefonicky (viz sekce kontakty).

V. Cena a platba

Ceny uvedené na webových stránkách www.svet-gravirovani.cz jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Tyto změny jsou vždy průběžně uváděny v aktualizaci ceníků. Kupující může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení. K ceně zboží je připočítána částka za dopravu na místo určené kupujícím.

VI. Dopravní podmínky a poštovné

Způsoby dopravy:

Doprava Vámi objednaného zboží je zajištěna Českou poštou

  • doporučeně v případě platby předem na účet
  • dobírkou, v případě, že si zákazník přeje zboží zaplatit při převzetí zásilky
  • balík do ruky - Česká pošta garantuje dodání do druhého dne
  • osobní odběr – vlastní odběr zboží v provozovně naší firmy v Liberci.
Každý zákazník, který zvolí možnost vlastního odběru při objednávce, bude námi kontaktován a budou s ním dohodnuty podrobnosti odběru (datum, čas atd.). Platba předem převodem – pokud kupující zvolí „platbu předem převodem“, je zboží odesíláno jen jako balík (ne dobírka)

Převzetí zboží:

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Podepsáním dodacího listu dopravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty. Každá zásilka obsahuje účet.

Dodací lhůty:

Zboží, které je skladem, je odesláno zpravidla do 2–5 pracovní dnů po obdržení Vaší objednávky, o čemž budete neprodleně informováni. Zboží je zpravidla doručeno do 1 dne (max. 2 dnů) od odeslání.

Expediční náklady:

Při objednávce 2 a více produktů jsou expediční náklady účtovány jen za 1 produkt a to vždy za ten rozměrnější nebo o větší hmotnosti.

platba předem na účet - DOPORUČENĚ Česká pošta 60 Kč vč DPH 21%
platba při převzetí - DOBÍRKA Česká pošta 120 Kč vč DPH 21%
platba předem na účet - BALÍK DO RUKY Česká pošta 130 Kč vč DPH 21%
platba při převzetí - DOBÍRKA - BALÍK DO RUKY Česká pošta 160 Kč vč DPH 21%
Osobní převzetí v prodejně 0 Kč

co je DOBÍRKA?

Při dodání zásilky pošta vybere od příjemce odesílatelem stanovenou peněžní částku a poté předá zásilku.

co je BALÍK DO RUKY?

Česká pošta garantuje doručení do rukou adresáta již následující den od podání zásilky. Adresát je informovám o doručování SMS zprávou nebo na e-mail již v den podání.

Co znamená platba předem na účet?

Zákazník nejprve uhradí stanovenou částku na účet dodavatele a teprve po připsání částky na účet bude zboží vyrobeno a zasláno na požadovanou adresu.

 

V případě zasílání produktu velkých rozměrů či hmotnosti se expediční náklady mohou stanovit individuálně. O stanovení individuální ceny expedičních nákladů je vždy zákazník předem informován

VII. Záruka a reklamace

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem a bývá zpravidla 2 roky. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem či písemně
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu společnosti Zámečnictví Pečený s.r.o. – vždy nás před tím ale informujte
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  4. přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Prodejce nebo dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo jinak vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

VIII. Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má právo podle ust. § 53, odstavce 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14-ti dnů od převzetí zboží, vyjma případů výslovně uvedených v odst. 8 téhož ustanovení občanského zákoníku. Před odesláním zboží na naší adresu je nutné zaslat (emailem, faxem nebo samostatným, případně ke zboží přiloženým dopisem) formální odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději v poslední den zákonné 14-ti denní lhůty od převzetí zakoupené věci. Pokud se tak spotřebitel rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu poslat zpět prodávajícímu současně s odstoupením od smlouvy nebo bez zbytečného odkladu po jeho odeslání. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, pokud tyto náklady skutečně vzniknou a prodávající je bude schopen prokázat. Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží, vyjma však poštovného (dopravného), zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 14 pracovních dnů po obdržení podepsaného dobropisu, který je na adresu kupujícího odeslán neprodleně po fyzickém obdržení a překontrolování zboží. Zaslání zboží zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.

IX. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu a dodavatel je nepředává žádné další osobě. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky nebo zasláním emailové zprávy na gravirovani@zamecnictvi-peceny.cz

X. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky. Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky. Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.6.2009